Selasa, 1 Januari 2013

Selamat Datang dan Pergi


2012

Catatan tahun itu sejarah dunia.
Nangis ketawa semua ada.

Tapi tahun itu paling kukuh.
Aku masih mampu berdiri teguh. 

Paling banyak laluan.
Aku berjaya hapuskan igauan.

Lampau itu susup-sasap.
Dan terus tertinggal tanpa mahu kembali meresap.

Terima Kasih untuk setiap kasih.
Terima Kasih untuk sayang.
Terima Kasih juga pada kenangan.
Ini bukan taruhan.
Ini tanpa bayaran.

Aku dah jalan.-terima kasih
Alhamdulillah.Syukur


2013

Aku mohon yang indah.
Aku pinta bukan resah.
Aku mohon yang berfaedah.
Aku pinta bukan kalah.

Dan seperti selalunya.
Allah telah aturkan yang Terbaik.

- cahaya sayup-sayup; muncul juga.





//Pertama- 40694400 detik yang lalu -jangan bilang guna jari nanti ketingalan 
Jiwa yang sedang berdansa pada paksi sfera. (senyum bak solja di medan perjuangan)




2 ulasan: